Zwroty i reklamacje
Zwroty – Odstąpienie od umowy
Odstąpienie nie obejmuje produktów cyfrowych, które są dostarczane natychmiast po zawarciu umowy, a Konsument został o tym wyraźnie poinformowany i wyraził zgodę na utratę prawa do odstąpienia. Oznacza to, że Konsument, który kupuje np. e-book lub kurs online, po wyrażeniu zgody na natychmiastową dostawę treści, nie ma możliwości zwrotu.
W przypadku innych produktów aby odstąpić od Umowy, Konsument lub PNPK musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład poprzez pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną. O dalszych krokach poinformuje sprzedawca.
Reklamacja – Rękojmia
Wyślij mailowo na adres stafhalycz@gmail.com wiadomość z wypełnioną poniżej treścią:
Data złożenia reklamacji: ……………..
Numer zamówienia: ……………..
Numer paragonu/faktury VAT: ……………..
Data zakupu: ……………..
Nazwa produktu/ów: ……………..
Imię i nazwisko: ……………..
Telefon kontaktowy: ……………..
E-mail: ……………..
Numer konta bankowego: ……………..
Opis wady: ……………..
Oczekiwane rozwiązanie: (wybierz jedno)
1. Wymiana na inny produkt
2. Zwrot środków (odstąpienie od umowy)
3. Obniżenie ceny (wskaż kwotę)
Reklamacji podlegają przedmioty oryginalnie wadliwe. Właściciel marki i sklepu jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym produkcie w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego produktu z Umową Sprzedaży. Podstawa prawna/ Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.).